ТУК НЯКЪДЕ ОТВЪД

МОРЕ ИЛИ СЪЛЗА ОТ БОГ

Здравейте, приятели, как сте? Добре ли я карате...
Ако някъде в моите редове ( или между редовете ) откриете поне частица от своя свят, може би се познаваме... И може би много скоро ще бъдем заедно, стига силно да го поискаме. Не ви ли се вярва? Аз съм наблизо - на едно море разстояние...

Търсене в този блог

Моята снимка
Бургас, Bulgaria
Тогава си мислех, че животът е "Миг от приказка". Мечтаех си да имам "Бяла къща, двор зелен…", където с някоя "Мария" или “Ева” да откривам и преоткривам щастието "Сутрин рано, вечер късно..." Каква "Ирония"! Само "20 години по-късно" след поредната "Среща без думи", която завърши като последно “Танго в полунощ” аз отново се питам "Кой си ти" и защо си? "За тебе хората говорят"... И какво от това? Не зная. Все още търся отговора. Очаквам го като "Вятър в платната", като "Синкавата вечер" преди всяко "Сбогуване с Бургас"... В такива моменти пред мен се плиска онова - необятното и необяснимото събитие на Христо Фотев и Петя Дубарова. "Ах, морето…" Тяхното-мое-наше тържество на духа. Напоследък то все по-често и най-предизвикателно ми шепне: Вече "Ти гониш..." Но "Между два сезона", когато човек разбира, че само "Веднъж се живее", всичко е относително. С изключение на онова, което не е...

неделя, 17 януари 2010 г.

ВМЕСТО УВОД

В последно време няколко иначе авторитетни издания упорито избягват да публикуват мои творби - лирични стихове, сатира, публицистика... Причините са различни, но нито една от тях не е литературна или естетическа. Ненавиждам всевъзможните механизми и проявления на цензурата и затова реших да споделя написаното от мен в най-демократичната от всички медии - интернет. Отдавна не съм издавал книга на хартиен носител. Може и да се случи, но... жал ми е за световните гори, които застрашително намаляват. Към хард-дисковете не изпитвам съжаление - те се произвеждат на конвейр и се форматират за секунди... Все пак, поверявам им драски и шарки от моя живот - добър или не съвсем, щастлив или почти. Ако трябва нещо в него да се форматира, аз сам ще натисна клавиша. Не искам и няма да оставя това удоволствие в ръцете и волята на стратезите на българския безкраен преход...

1 коментар:

  1. Slot City, California, USA - MapYRO
    Free 태백 출장마사지 Slot City, California, USA MapYRO is 삼척 출장안마 a free mobile application from MgmG, an online gambling software provider. 하남 출장마사지 The application provides 여주 출장마사지 the user a way 여주 출장샵 to

    ОтговорИзтриване

ТОПЛО - ГОРЕЩО - ОЛЕЛЕ...

СВЕТЛО БЪДЕЩЕ

Според пенсионната система,

ако внасям - пенсия ще взема!

Може и да стане… Но когато

сомалийци ги приемат в НАТО.


БАЛАДИЧНО

Не вярвам, че е жив Хаджи Димитър!

Безсмъртието става бизнес хитър.

Оттук нататък ще се пее в песните

за "Маргините", "Наглите" и "Бесните"...


БОЖЕ, КОЛКО МЪКА...

Звезда небесна се отчая от съдбата клета

и в езерото Ариана лично взе, че се удави,

защото беше си пропуснала и тя късмета -

поп-фолк звезда да стане в шоуто на Слави.